Get to know me better.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Olyckligt kär, skulle jag vilja kalla det.
Har du någon kille just nu? - Nej.
Har du dumpat någon? - Ja.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej.
Vem kramade du senast? - Mina kusiner.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Då blir det smisk!.

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - När jag inte är skoltrött.
Har du bra betyg? - B, C, D och E ungefär.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja.
Sköter du dej i skolan? - Mer eller mindre.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja.
Har du mobilen på lektionstid? - Ja.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej, men att jag smsat.

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 5.
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Ja.
Trivs hemma? - Ja.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Haha ja.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikt har jag väl, men inte slagit!
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Hm..inte vad jag kommer ihåg.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja.
Vem betyder mest för dej i din familj? - Alla såklart. 
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -  I guess.

VÄNNER:
Du har vänner? - Ja.
Du brukar vara med? - I skolan är det väl Ida, Linnéa, Sandra, Alexandra, Moa och Amanda.
Vem/vilka var du med sist? - Amanda
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Klart jag gör.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja.
Har du pussat nån av dina kompisar? Ja.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Tror inte det, haha.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Varje skoldag iaf.
Putar med läpparna på kort? - Händer väl.
Tar kort på dina bröst? - Nej.
Använder foundation på läpparna? - Nej.
Super dej packad varje helg? - Nej.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar håret.
Ditt hår e knallblont? - Just nu är det väl brunt med blonda slingor, men mitt riktiga hår är mellanblont.

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej?
Vill du bli kriminell? -  Min högsta dröm liksom!
Varför gör du sånt här? - Hahaha!
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Fråga någon som vet.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Haha självklart.
Har du suttit i fängelset? - Har väl hänt...nej. 
Vill du hamna i fängelset? - Nej.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Inte mer än vanligt.
När grät du senast? - Oj, kommer inte ihåg.
Du har gråtit över en kille? - Nej. 
Vem bråkade du senast med? - Mamma, typ. 
Har du velat ta ditt liv ? - Nej.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback