Get to know me better.

Egentligen så var det 100 frågor jag skulle besvara från början, men eftersom vissa var tråkiga och eftersom ni förmodligen inte ens skulle orka läsa hälften, så valde jag ut några. Enjoy!

 

1. Hur gammal är du om fem år?
20 år.:D


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Farmor, haha. 

3. Hur lång är du?

165 cm sist jag kollade mig.

 

4. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Ska vi göra ngt? Eru hemma?"

5. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta. :)

6. Vilken ögonfärg har du?

Grön/Bruna tror jag. 

7. Vilken är din favoritplats?

SÄNGEN!!!!! Haha, nej men på scen trivs jag bra! :D

8. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis i någon film där jag är en av huvudrollsinnehavarna, haha! ;)

9. Vad skrämde dig om natten som barn?

Att bruden i The Ring låg under min säng, riktigt läskigt! :(


10. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan, annars svettas jag bara så mycket...


11. Vilka städer har du bott i?

I några månader på Gotland, sen flyttade vi till Torö och sen har jag bott på Muskö sen jag var 4 år!

 

12. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's ♥

13. Tycker du om kaffe?
Bläääää! Låtsades gilla det när jag var liten för att vara "cool" inför kompisar, men det slutade inte alls bra..hahah! :(


14. Tycker du om att mysa/kela?

Åååh det är skit mysigt! Fast det måste ju vara med rätt person, annars blir det bara obekvämt :)

15. Vill du ha barn?
Jaaaaaa! Så många som möjligt, haha!  Nej men typ tre som jag fött själv och två som jag ska adoptera!


16. Vad spenderar du helst pengar på?
Helst kläder, men oftast blir det på godis...:(

17. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Let's Dance har alltid varit ett favvo-program. Speciellt nu när Anton Hysén var med. Men nu är det ju dock slut...

18. Flirtar du mycket?

Flirtar och flirtar, nää tror inte det..haha.;)

19. Vilken var den senaste boken du läste?
The hungergames.

20. När var du i kyrkan senast?
Hm..var nog någon vecka sedan. Men ska nog till kyrkan snart igen!

21. Vad är det konstigaste du ätit?
Hahaha, omg det här lär bli pinsamt...Men min bror säger att jag åt kattbajs när jag var liten. Fast vet inte om jag riktigt kan tro på det dock. :(

22. Civilstånd?
Singel och sökande, hahaha. Nej men singel. :)

23. Vilket är ditt drömjobb?

Åh självklart skådis! Annars vet jag inte...

24. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Oj, en maaassa hästar, hundar och katter. Även tre irriterande kaniner som hatade mig!


25. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Hm..måste nog vara ögonen. Har fått mest komplimanger om dom iallfall! ;)


26. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina ben...:(

27. Vem är din förebild?
Eva Röse, vilket enligt mig är en väldigt grym skådis. Sen även Anton Hysén ♥

28. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Skaffa ett liv, I guess! Puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback