Åh vad kul med magsjuka! :')

Godmorgon! Somnade 17.00 igårkväll, haha. Sen vaknade jag också 00.40 typ av att jag hade jätte ont i magen. 10 minuter senare satt jag böjd över toaletten och spydde. Trevlig information, va? Nice att jag får det över helgen också, jag som ska tävla på söndag! Fan! Så jävka typiskt. Aja, nu har jag inte spytt sen 04.00, men jag har inte vågat ätit något heller. Idag skulle jag ju egentligen på studentskiva hos några kompisar, men det lär ju verkligen inte bli av. Ska iaf. lägga mig ner nu och sova hela dagen så att jag kanske blir frisk till på söndag, för jag vill verkligen tävla då!
Lånade en bild från google eftersom jag antar att ni klarar er ganska bra utan en bild på mig just nu!

Kommentarer
Angie

Blä hatar magsjuka! Krya på dig :)



2012-06-08 @ 12:04:44
Angie

Blä hatar magsjuka! Krya på dig :)



2012-06-08 @ 12:05:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback